§1
Postanowienia ogólne
- Właścicielem systemu rezerwacji wizyt on-line i stroną trzymającą nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem jest NZOZ INTERMED Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26A, 72-200 Nowogard, zwanym dalej INTERMED.
- Celem wdrożenia narzędzia jest ułatwienie Pacjentom dostępu do usług firmy.
- Poprzez system można zapisać się na planowe konsultacje specjalistyczne i inne usługi medyczne w INTERMED lub odwołać wcześniej umówione terminy wizyt.
- Korzystanie z rejestracji on-line jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
- Korzystający z systemu rezerwacji wizyt on-line zgadza się na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przez firmę INTERMED, w celach handlowych, promocyjnych , marketingowych usług i produktów własnych oraz podmiotów współpracujących.
- Podanie danych: adres e-mail, ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do korzystania z systemu rezerwacji wizyt on-line.
- Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich uaktualnianie.
- W związku z przyjęciem i stosowaniem przez INTERMED rejestracji on-line pacjent oświadcza, że wszelkie podane przez niego dane osobowe są zgodne z prawdą.
§2
Dostęp do systemu rezerwacji on-line
- Dostęp do systemu rezerwacji wizyt on-line INTERMED, uzyskują pełnoletni posiadacze kart INTERMED CARD w chwili złożenia stosownego oświadczenia-ankiety i wręczenia im karty identyfikacyjnej, niezależnie od wykupionego pakietu świadczeń medycznych.
- Pełnoletni posiadacz karty INTERMED CARD może umówić na wizytę , pozostającego pod jego opieką niepełnoletniego członka rodziny pod warunkiem, że posiada on także kartę identyfikacyjną oraz poda podczas rejestracji jego dane osobowe i datę urodzenia.
- Niezbędnymi danymi wykorzystywanymi w procesie rejestracji do systemu są m.in. : numer identyfikacyjnej karty pacjenta oraz jego data urodzenia (szczegółowe dane w zakładce rejestracji na stronie internetowej).
§3
Ograniczenia i zablokowanie dostępu do systemu rezerwacji wizyt on-line
- Zapisanie się na wizytę nie jest możliwe, jeśli pacjent nie poda swojego adresu e-mail.
- Jeśli pacjent nie pojawił się na trzech wizytach i wcześniej ich nie odwołał, dostęp do systemu jest automatycznie blokowany. W przypadku nie zgłoszenia się na wizytę niepełnoletniego pacjenta konsekwencje ponosi opiekun (blokada dostępu do systemu).
- Za regulaminowe uznaje się odwołanie wizyty drogą on-line lub telefonicznie, jeśli do terminu jej rozpoczęcia pozostało przynajmniej dwa dni.
- O odblokowaniu dostępu do systemu rezerwacji wizyt on-line decyduje Dział Obsługi Klienta INTERMED.
§4
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji
- Potwierdzenie wysłania rejestracji jest wyświetlane na stronie internetowej podczas rezerwacji.
- Po dokonaniu rezerwacji on-line , pacjent otrzymuje na podany adres e-mail informację zwrotną potwierdzającą lub negującą możliwość jej uzyskania w oczekiwanym terminie. W przypadku odpowiedzi negatywnej wskazany zostanie inny możliwy termin wizyty.
§5
Reklamacje i uwagi
- Zgodnie z obowiązującą w INTERMED procedurą reklamacyjną, reklamację dotyczącą sytemu rezerwacji wizyt on-line może przyjąć każdy pracownik firmy.
- Przyjęcie przez pracownika reklamacji jest równoznaczne z uruchomieniem trybu jej rozpatrywania.
- Wszelkie uwagi i sugestie pozwalające na doskonalenie systemu rezerwacji wizyt on-line zbierane są pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..