Wyszukiwarka
plenderu
  • Gryfino / tel. 91 416 20 41
  • Ińsko / tel.91 562 30 16
  • Łobez / tel. 91 852 42 91
  • Resko / tel. 91 852 42 92

Rejestracja

ON-LINE

Treść główna

§1

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem systemu rezerwacji wizyt on-line i stroną trzymającą nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem jest NZOZ INTERMED Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26A, 72-200 Nowogard, zwanym dalej INTERMED.
  2. Celem wdrożenia narzędzia jest ułatwienie Pacjentom dostępu do usług firmy.
  3. Poprzez system można zapisać się na planowe konsultacje specjalistyczne i inne usługi medyczne w INTERMED lub odwołać wcześniej umówione terminy wizyt.
  4. Korzystanie z rejestracji on-line jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
  5. Korzystający z systemu rezerwacji wizyt on-line zgadza się na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przez firmę INTERMED, w celach handlowych, promocyjnych , marketingowych usług i produktów własnych oraz podmiotów współpracujących.
  6. Podanie danych: adres e-mail, ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do korzystania z systemu rezerwacji wizyt on-line.
  7. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich uaktualnianie.
  8. W związku z przyjęciem i stosowaniem przez INTERMED rejestracji on-line pacjent oświadcza, że wszelkie podane przez niego dane osobowe są zgodne z prawdą.

§2

Dostęp do systemu rezerwacji on-line

  1. Dostęp do systemu rezerwacji wizyt on-line INTERMED, uzyskują pełnoletni posiadacze kart INTERMED CARD w chwili złożenia stosownego oświadczenia-ankiety i wręczenia im karty identyfikacyjnej, niezależnie od wykupionego pakietu świadczeń medycznych.
  2. Pełnoletni posiadacz karty INTERMED CARD może umówić na wizytę , pozostającego pod jego opieką niepełnoletniego członka rodziny pod warunkiem, że posiada on także kartę identyfikacyjną oraz poda podczas rejestracji jego dane osobowe i datę urodzenia.
  3. Niezbędnymi danymi wykorzystywanymi w procesie rejestracji do systemu są m.in. : numer identyfikacyjnej karty pacjenta oraz jego data urodzenia (szczegółowe dane w zakładce rejestracji na stronie internetowej).

§3

Ograniczenia i zablokowanie dostępu do systemu rezerwacji wizyt on-line

  1. Zapisanie się na wizytę nie jest możliwe, jeśli pacjent nie poda swojego adresu e-mail.
  2. Jeśli pacjent nie pojawił się na trzech wizytach i wcześniej ich nie odwołał, dostęp do systemu jest automatycznie blokowany. W przypadku nie zgłoszenia się na wizytę niepełnoletniego pacjenta konsekwencje ponosi opiekun (blokada dostępu do systemu).
  3. Za regulaminowe uznaje się odwołanie wizyty drogą on-line lub telefonicznie, jeśli do terminu jej rozpoczęcia pozostało przynajmniej dwa dni.
  4. O odblokowaniu dostępu do systemu rezerwacji wizyt on-line decyduje Dział Obsługi Klienta INTERMED.

§4

Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji

  1. Potwierdzenie wysłania rejestracji jest wyświetlane na stronie internetowej podczas rezerwacji.
  2. Po dokonaniu rezerwacji on-line , pacjent otrzymuje na podany adres e-mail informację zwrotną potwierdzającą lub negującą możliwość jej uzyskania w oczekiwanym terminie. W przypadku odpowiedzi negatywnej wskazany zostanie inny możliwy termin wizyty.

§5

Reklamacje i uwagi

  1. Zgodnie z obowiązującą w INTERMED procedurą reklamacyjną, reklamację dotyczącą sytemu rezerwacji wizyt on-line może przyjąć każdy pracownik firmy.
  2. Przyjęcie przez pracownika reklamacji jest równoznaczne z uruchomieniem trybu jej rozpatrywania.
  3. Wszelkie uwagi i sugestie pozwalające na doskonalenie systemu rezerwacji wizyt on-line zbierane są pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Partnerzy

Nagrody i certyfikaty

NZOZ Intermed

Newsletter

Zapisz się. Będziesz na bieżąco informowany o wszystkich naszych nowościach.