Wyszukiwarka
plenderu
  • Gryfino / tel. 91 416 20 41
  • Ińsko / tel.91 562 30 16
  • Łobez / tel. 91 852 42 91
  • Resko / tel. 91 852 42 92

Rejestracja

ON-LINE

Treść główna

System Zarządzania Jakością BSI ISO 9001:2008

Polityka jakości jest najwyższym celem stawianym przez nasza firmę. Zdobyte doświadczenia umożliwiają nam udzielanie wysokiej jakości świadczeń zdrowotnych. Stosowana profilaktyka, diagnostyka i leczenie mają na celu poprawę zdrowia naszych Pacjentów.

Nasz cel chcemy osiągnąć poprzez:

  • podnoszenie kwalifikacji personelu,
  • zwiększanie skuteczności leczenia,
  • zapewnienie nowoczesnych metod diagnostycznych i terapeutycznych,
  • podnoszenie standardu wyposażenia zakładu,
  • strukturę organizacji pracy umożliwiającą sprawną realizację zadań,
  • podnoszenie komfortu pracy,
  • identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz analizę poziomu satysfakcji Pacjentów,
  • ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością,
  • spełnienie wymagań Pacjentów, wymagań prawnych, wymagań normy ISO 9001 oraz wymagań kontraktowych.

Pełne zaangażowanie personelu NZOZ Intermed w tworzenie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością jest gwarantem realizacji naszych celów.

BSI ISO 9001:2008

Partnerzy

Nagrody i certyfikaty

NZOZ Intermed

Newsletter

Zapisz się. Będziesz na bieżąco informowany o wszystkich naszych nowościach.