Polityka jakości jest najwyższym celem stawianym przez nasza firmę. Zdobyte doświadczenia umożliwiają nam udzielanie wysokiej jakości świadczeń zdrowotnych. Stosowana profilaktyka, diagnostyka i leczenie mają na celu poprawę zdrowia naszych Pacjentów.
Nasz cel chcemy osiągnąć poprzez:
podnoszenie kwalifikacji personelu,
zwiększanie skuteczności leczenia,
zapewnienie nowoczesnych metod diagnostycznych i terapeutycznych,
podnoszenie standardu wyposażenia zakładu,
strukturę organizacji pracy umożliwiającą sprawną realizację zadań,
podnoszenie komfortu pracy,
identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz analizę poziomu satysfakcji Pacjentów,
ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością,
spełnienie wymagań Pacjentów, wymagań prawnych, wymagań normy ISO 9001 oraz wymagań kontraktowych.
Pełne zaangażowanie personelu NZOZ Intermed w tworzenie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością jest gwarantem realizacji naszych celów.